you don't need to be a hero.
Dziękujemy Wam za wspólną grę! Forum zamykamy 13.05.2019.
Więcej informacji oraz podziękowania w ogłoszeniu. Do zobaczenia w przyszłości! <3
Pogoda i czas
Aktualna temperatura oscyluje w granicach -5 do -10°C

Mamy grudzień 2023 roku.

ogłoszenia
23-12
Życzenia świąteczne i noworoczne!
[dowiedz się więcej]
14-12
Przeskok fabularny i kilka nowości
[dowiedz się więcej]


Poprzedni temat «» Następny temat
Chika Shirai
Autor Wiadomość
Chika Shirai



Wysłany: 2018-12-30, 01:16   Chika Shirai
   Multikonta: Nie-e
   GG/DC: Bałazy#3385
[Cytuj]

Pozostały mi 2 punkty



POSIADANE UMIEJĘTNOŚCI

Odporność na ogień
Dla wszystkich/pasywna
Całkowita niewrażliwość na wszelkie obrażenia bazujące na żywiole ognia. Oznacza to, iż czerwony nigdy nie zostanie przez niego poparzony, czy to poprzez swobodne przemieszczanie się w jego pobliżu, po nim czy zwyczajnie wskutek ataku innego czerwonego. Do tego potrafi wchłonąć jego energię i wykorzystać ją do wzmocnienia niektórych ze swoich ataków. Minusem odporności jest niemożność szybkiego zasklepienia ran poprzez przypalenie.

Świetlista aura
Bez poziomu: 3 pkt
Zdolność pozwalająca czerwonemu na wykorzystanie podwyższonej temperatury, do wzniecenia lekkiego światła na całej powierzchni ciała, bądź jego konkretnej części wedle woli psionika, np. na samych dłoniach. Promienie, którymi emanuje, mają za to zastosowanie czysto praktyczne – potrafią rozświetlić najciemniejszy mrok i mogą być tonowane przez kontrolującego. Warto mieć na uwadze, że chociaż nie są rażące, to nadal potrafią oślepić przeciwnika, jeśli ten znajdzie się dostatecznie blisko czerwonego.

Kule ognia
II poziom: 15 pkt
Potężna i zjawiskowa moc, dzięki której PSI z łatwością może wytworzyć w swojej dłoni lub dłoniach kule ognia. Możliwość swobodnego ciskania nimi na duże odległości czyni z czerwonego groźnego przeciwnika. Niestety moc jest dość toporna, jeśli chodzi o ukierunkowanie toru lotu kul. Oznacza to, że zawsze lecą w linii prostej, co pozwala innym przeciwnikom na wykonanie uniku, jeśli dojdzie do stosunkowo wczesnej reakcji.

Zwinięty Tekst:

  Poziom 1 – ogniste pociski – początek, a więc coś stosunkowo łatwego i przyjemnego. Przy odpowiednim skupieniu, czerwony jest w stanie wystrzelić kilka średniej wielkości pocisków. W porównaniu do siły normalnych ognistych kul moc pocisków jest o połowę mniejsza. Niemniej każde ich uderzenie potrafi poważnie zranić ofiarę – ból można przyrównać do „kłucia” mocno rozgrzaną igłą.

  Poziom 2 – ogniste kule – większa i bardziej efekciarska wersja ognistych pocisków. Rozmiarem przypominają prawdziwe fireballe. Dodatkowo wzrasta ich moc – ze zwykłego ukłucia rozgrzanej igły, ból przypomina teraz uderzenie rozpędzonej i rozgrzanej do czerwoności piłki nożnej. Kule wciąż lecą tylko i wyłącznie po linii prostej, nadal można ich uniknąć, lecz jeśli osoba druga zostanie trafiona, wówczas poza bólem, dojdzie również do lekkiego zachwiania równowagi. Dodatkowo istnieje ryzyko podpalenia, jeśli płomień kul trafi na łatwopalny materiał.



Ogniomistrz
I poziom: 5 pkt
W skrócie jest to kontrola płomieni, a także możliwość wywołania pożaru z opóźnieniem w miejscu, które zostało wcześniej dotknięte przez czerwonego. Na wyższym stopniu opanowania PSI przy pomocy siły woli potrafi podsycić wywołany ogień lub ten już istniejący, co znacząco zwiększa jego siłę.

Zwinięty Tekst:

  Poziom 1 – kontrola płomienia – przy pomocy prostego gestu dłoni, czerwony potrafi swobodnie zmieniać kształt ognia w pobliżu. W praktyce sztuczka stanowi dobrą zmyłkę dla przeciwnika, którego PSI może bez większych problemów rozproszyć lub nastraszyć ognistym lwem, psem, tudzież innym tworem powstałym z pobliskiego ognia. Należy jednak pamiętać, że wielkość tworów jest zależna od
dostępności płomienia. Oznacza to, że z maleńkiego ogniska nigdy nie powstanie wielki smok, podobnie jak z płomyczka z zapalniczki czerwony nie utworzy lwa, co najwyżej ognistą osę.



Termokontrola
I poziom: 5 pkt
Zdolność raczej mało bojowa, przynajmniej dla początkującego PSI. Pozwala na zwiększenie temperatury ciała osób dotkniętych bezpośrednio przez czerwonego. Na wyższych poziomach umiejętność zostaje wzbogacona o możliwość zwiększenia temperatury metalowych przedmiotów, delikatnego podmuchu gorąca, a nawet doprowadzenia do samozapłonu.

Zwinięty Tekst:

  Poziom 1 – termodotyk – zwykłe dotknięcie dłoni, bądź objęcie kogoś z zupełności wystarcza, aby czerwony zyskał możliwość zwiększenia temperatury ciała u drugiej osoby. Sztuczka nie jest specjalnie bojowa, acz przy odpowiednim wykorzystaniu może zarówno pomóc (szczególnie w ciężkich warunkach), jak i zaszkodzić osobie trzymanej, np. doprowadzić do przegrzania się organizmu. Wówczas ofiara zaczyna się nadmiernie pocić, co z wiadomych przyczyn jest dość dokuczliwe.



INFORMACJE DLA MG

156 cm/44 kg

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
 
 
Ceridwen Murray



Wysłany: 2019-02-10, 16:43   
   Multikonta: Lounarie
   GG/DC: 7123822 / Lama#9514
   Mów mi: Lama; Ceri; Lu; Lou;
[Cytuj]

Wykupiono "Świetlista aura"
Wykupiono "Kule Ognia" na poziomie II
Wykupiono "ogniomistrz" na poziomie I
Wykupiono "Termokontrola" na poziomie I

Pozostały 2 punkty z KP
_________________


Now I know,
There’s no one I can trust,
I used to think there was...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Forum zostało otwarte 15.08.2016r. || Forum zostało ponownie otwarte 10.02.2018r.
Właścicielem kodu nagłówka oraz ogłoszenia jest Spenny, a kod dopasowała Kelly z pomocą Leen. Grafikę wykonała Lama. Zakładki należą do Noritoshiego, a system notyfikacji do Leen.
iGrowl, SweetAlerts2, Linecons